Iggy Azalea Eats Kangaroo and Talks New Playboi Carti Album | Disgustingly Healthy | Men’s Health

Iggy Azalea Eats Kangaroo and Talks New Playboi Carti Album | Disgustingly Healthy | Men’s Health

Iggy Azalea Eats Kangaroo and Talks New Playboi Carti Album | Disgustingly Healthy | Men’s Health

By Bryan Wright 100 Comments September 11, 2019


– I literally wouldn’t care if you asked to see my butt hole. I would do it before I would eat this. (piano music with a rhythmic drumbeat) What’s up, guys? It’s me, Iggy, and I’m here
with Men’s Health today to play Disgustingly Healthy. I have to taste test all of these disgustingly healthy
Australian-themed meals or, if I’m not game enough to try them, answer what’s probably going
to be a terrible question. So, let’s see how I go. Okay, plate number one, let’s see. That looks really mummified. Emu jerky. I don’t really wanna eat,
like, Outback delicacies. Yeah, I can’t do it, so I don’t even care what the question is, I’m gonna answer it. You said you once lost 15
pounds in a week by twerking. Rate the following twerkers: Cardi B, Nicki Minaj, Miley Cyrus. Well, Miley Cyrus is the
skinniest of all these people, so maybe that means she’s the best twerker because she’s lost the
most weight doing it. Next. Why is this all disgusting jerky? I don’t think this is
disgustingly healthy, this is just disgustingly disgusting! Python jerky? I’m not eating a snake, no. Like, I would vomit if I ate that. Why did your album take so long? Because I’m a procrastinator, okay? I’m a Gemini and I can
never make a decision really about anything. I say things and I take them back, and I say them and I take them back. It’s my personality and that’s
what I do with my album, so maybe I’ll hate it
next month, who knows? It’s kinda what I do. Next. Oh, this looks like something
I like, a hamburger. This seems too good too be true. Oh, a kangaroo burger. That’s fine, I’ll actually
eat a kangaroo burger. I have no problem eating kangaroo. Do I wanna eat this though?
It tastes like dog food. I mean, it smells like it. I’ll just have a little bite of this. Hm, it’s fine, it just
tastes like red meat. This is good, I’ll pack this to go. The next thing is, I don’t even know, but that’s disgusting. I don’t like to eat things
out of a can, uh-uh. It says mutton, that’s a lamb. Like an old lamb, isn’t it? I literally wouldn’t care if you asked to see my butt hole. I would do it before I would eat this. This is so gross. (gagging) Smells like wet dog food. Which of your exes can
bench press the most weight? Oh, well half of these
people aren’t even my ex. I’ve never dated any of these guys. I don’t even know them, I’ve never even seen them in the street. The only person I’ve ever
dated is Playboi Carti and I don’t know anybody else, so don’t ask me about them. Next. (sighs) That looks really gross. I can tell that it’s
Vegemite, which is fine, but there seems like there’s a dead insect spider thing on it. Vegemite toast with a tarantula. I don’t really want to eat a spider, but would it make me
more a badass if I did? Would I get a point for that? I don’t know. Would you rather write
a song with Azalea Banks or go on a date with Nick
Young at Outback Steakhouse. Hmm. Suddenly, this toast isn’t looking so bad. I’m gonna smell it. I might eat this. Should I eat it? Yeah, I have to think about
this for a bit, I’m not ready. I’ve gotta work myself up. I love Vegemite, that’s the
thing, so it’s like, mm, there’s something about
this that you like! And something about this that you don’t! I’m not eating that part. The legs look a little scary. Maybe the back part? This looks like it’s just a raisin. All right, it’s a raisin. It’s just a raisin! (thunder crashes) Honestly? It just tastes like Vegemite. Mm, it has a very metallic
aftertaste that’s happening now. It tastes like I licked metal. I ate a Vegemite sandwich and
then I licked a metal pole. That’s how I’d describe that. That was fine, that was great, I’d love to have some more of that later. Oh! See, now this is like a classic dish with a twist, I see. Fairy bread for fairies! When you have a birthday
party in Australia, people always make this bread and it has butter on it and
then you dip it in sprinkles. I love fairy bread. I haven’t had it for a long time, but it seems like this fairy bread has something evil on it. I don’t know what that is. Maybe like, a worm, little worms? Fairy bread with termites. When is “Whole Lotta Red” dropping? (laughs) Do you know I get trolled with
this question all the time? I’m never gonna tell you when “Whole Lotta Red”
is dropping, you guys. Nice try. I can tell you “Whole
Lotta Red” is amazing and it’s next level and it’s way better than anything any of the other people out
here are doing, for real. It’s like (clicks tongue). But I can’t tell you when it’s coming out. And I don’t think I wanna eat this. Maybe I’ll sniff it. Hmm, what do termites do, eat wood? That’s not that bad. I’ll
just have a little bite where there’s not as many termites. For you. ‘Cause I love you. I’m lucky my boyfriend’s
not seeing me today. He’d be like, “We can’t kiss for a month”. I’ll try it. It’s already gonna be crunchy, so. (crunching) This tastes like I’m at a party, I’m having fun, I’m gonna play pass the parcel. This is fine, it just tastes like you dropped your fairy bread in dirt. (trumpet fanfare) So, my least disgusting
is kangaroo burger. This is fine. It just tastes like a regular beef patty. The most disgusting is this. Like, if you eat this,
you’re a sick individual. It’s truly evil. (slow jazz music)

100 Comments found

User

KazB

Carti dating Rocky’s ex 🤣

Reply
User

Janeer Rodgers

Iggy and Carti 🔥🔥🔥

Reply
User

theknite2211

I would have liked to see the butt

Reply
User

Sydney Starkmaster

I wanted all that food…

Reply
User

Leemu Hall

Her answer for twerking was aggyyy. That don’t make no sense Miley is not the best of three.

Reply
User

malek shut up!

bruh stfu i want to hear about carti's new album

Reply
User

Bloccstar

If carti wasn’t in the title half of us wouldn’t be here

Reply
User

Mahari Watson

When is his album dropping

Reply
User

rakeb mekonnen

Can I have my view back

Reply
User

Ava’s Life

Why on all these interviews females have to talk about men instead of their own albums. 🤷🏼‍♀️

Reply
User

Zachary McLean

carti, gimme top

iggy 5:35

Reply
User

Katie Grace Loukas

YO I ACTUAL LOVE IGGY I’M FROM SYDNEY AND AYE WE GOT SOME BADDIES HEHEHEHE😂👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽💕

Reply
User

h20 show

As an Australian, how dare she take shit about our food

Reply
User

Mr. Eatyocake

YALL SHOUDLVE ASKED FOR THE BUTTHOLE

Reply
User

Bad Guy

Idk why ppl hate her I love her ❤️❤️

Reply
User

ApeFTW

Damn carti got her dicked down

Reply
User

sharon a

I'm not eating a snake

Ha

Reply
User

Fred Star

Try to feed her mutton and you get to see her butt hole thats a win 😂

Reply
User

Tigga Cabot

That Bitch Rather Eat A spider Then do a song with azelia Banks lmao 🤣

Reply
User

Scheene Kendrick

She's actually very pretty

Reply
User

Felix

0:00 Aight go ahead then…

Reply
User

im sorry.

5:08 carti

Reply
User

Mack pack

She would eat a kangaroos butthole

Reply
User

Aly Aragon

Aright this looks like a raisin, ITS JUST A RAISIN!!!!! “takes bite of tarantula abdomen butt

Reply
User

RiCh LoSeR

why her eyes look unever

Reply
User

Daniel Flores

Suddenly this toast doesn't look that baaadddd😂😂

Reply
User

jaybenz

She know where wlr at

Reply
User

jaybenz

"Metallic after taste" bruh that's blood😂

Reply
User

Thelight50

She’s entertaining.

Reply
User

21 Superme

Lil uzi vert? Better than him

Reply
User

Georg Mörgæs

not of fan of iggy but i like playboi carti and yes they do not go well together carti please break up with her

Reply
User

A&R Nation

I’m a simple man. I see carti, I click.

Reply
User

A&R Nation

I’m a Gemini too and I’ve be having the same thing too.✌🏾🤞🏾🔥😂🦋

Reply
User

Tehzn

Whole lotta red needs to fcking drop‼️

Reply
User

Joseph Vialpando

Shoulda put the last question with the canned food

Reply
User

William Madrid

Clicked for the carti clickbait…

Reply
User

Breauna Campos

Why do I want to be her friend all of a sudden

Reply
User

Matthew Ivery

5:08 nobody cares because it’s leaked and I’m listening to it rn *evil laugh intensifies*😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Reply
User

YoungBlack God

Aww she still in love with playboi or she did this before they broke up.

Reply
User

KelpJuice

Y’all hear sum?

Reply
User

Sleezy Monday

Wooooow bitch didn’t even spill the beanss on the tape

Reply
User

Dill pickle

noooooo poor kangarooossss

Reply
User

Jeremy Johnson

iggy just said the best thot quote in history in the beginning

Reply
User

Yacine 22

Is it just me or does she have 3 accents when she speaks

Reply
User

Chelsea Brown

Why is she on the men’s Health channel tho😂😂😂

Reply
User

dairan camcho

So she said whole lotta red better than yandhi

Reply
User

MemesAreDreams

Lets see the butthole

Reply
User

24 Carrot

Only came here for the carti content 5:08

Reply
User

Shane Dennis

It sounds like she’s losing her accent

Reply
User

Maya Piscopos

She didn’t even answer the questions

Reply
User

Pfunzo Mulaudzi

I think she's good in bed

Reply
User

Chloe Daniela

I feel you Iggy I’m a Gemini too and I literally can’t decide on anything😂

Reply
User

Vel Sherez

Came here for Iggy no one xares about cArti

Reply
User

Kevin Hernandez

Yo I’m rly thinking abt iggy being ft in 1 of carti’s tracks in wlr? is a possibility 🧐

Reply
User

John Fitzgerald

She needs a knife and de fork.

Reply
User

Lil V

She fucking heard all of whole lotta red she keeping a secret secret

Reply
User

Ena.bot3

why iggy

Reply
User

Kedric Virgill

Where the butthole

Reply
User

Kedric Virgill

Bruh she really said “I’m a Gemini” clicks off video

Reply
User

young lewie L

Carti my nigga but how is he lucky? She got bodies in the industry. I would rather have lowkey chick

Reply
User

chris hammond

I have tried kangaroo meat as a burger style it wasn’t bad i like it

Reply
User

dustin almadrones

Can I see ur butthole

Reply
User

ITz Slump

I like her eyes

Reply
User

Pearl Her

Am i the only one questioning the kangaroo burger. Y’all really killing kangaroo for their meat? Bitch wtf

Reply
User

Hop Off

2:50 Yo did she really date Rocky cause if she did, Carti is signed to Rocky, also he considers him a mentor early in his career even calling him his dad…I think Rocky smashed Carti’s girl guys😧

Reply
User

SØuI

Who else mad disappointed she didn’t sign the Bangbros contract 😭😭😭

Reply
User

KEN JAMES

carti a legend, he got her locked🤣

Reply
User

BrawleXGfx

After all satanic rituals for fame ,some kangaroo meat is nothing bro

Reply
User

Vladimir Putin

I’ve seen her tits

Reply
User

dat1kid

nice nudes

Reply
User

KingCairo_PS4

LET ME SEE YOUR BUTT HOLE

Reply
User

Playoff James harden

Ngl I'd pay good money to see her on the Hub

Reply
User

R6turn6dTh6Slab

She ugly as fuck lmao carti took a L on that one lmao

Reply
User

Mentor Tairi

She's super gorgeous

Reply
User

stephanie s

Lmaoo Iggy a badass

Reply
User

K-Poperz

Yeay im gemini too😍….love u iggy😘

Reply
User

diamondblood!

But can I see your butthole?

Reply
User

madison lynn

why did I think the thumbnail was a pic of cardi b

Reply
User

Unstoppable_ gamer

man should have made her show her butt

Reply
User

Spezzer The Master

I would love to see her butthole

Reply
User

Joey Atwaini

she's so chill! i like her so much. her facial expressions had me giggling tho

Reply
User

Amir F.

wlr is vital to mens health

Reply
User

Call of Dutyyy

Why does she have a British accent

Reply
User

Glitter Sparkle

Eww why would u eat a nasty kangaroo that jumps around and beats up ppl

Reply
User

Poop Dude

I’m finna make y’all mad Carti hot garbage

Reply
User

Marvelous 1k

She lowkey look like a kangaroo her self lol.

Reply
User

KRIS CROSSE

So we not gonna see her ass???

Reply
User

Myst Xander

0:27 got hyped when I heard that

If you know, you know

Reply
User

yigit

LOOK AT HER TITTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Reply
User

gian fernandez

basically iggy says her ass taste better than that food lol

Reply
User

The5GIO5

Where can I see her Butthole?

Reply
User

Soloxd Clutch

**+🦋

Reply
User

Greatness 564

We already seen that butthole LOL

Reply
User

Sam Crawley

That’s one way to start a video

Reply
User

Greatness 564

Imagine dating one of the worst rappers of our time

Reply
User

Zosia Bryll

she brings great shame to her country

Reply
User

Ismail Was here

Lemme see that butthole then tf

Reply
User

Roko kiss

🤷🏼‍♂️

Reply
User

Alfredo Mendoza

Ill rather look at her butthole

Reply
User

Leo Hernandez

She got some nice dick sucking lips

Reply

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *